10 scaled

سودابه اسدی

کاندیدای روان‌درمانی تحلیلی

رویکرد روابط ابژه

اطلاعات جلسات

معرفی

تمام زندگی فرد چیزی نیست جز فرایند به دنیا اوردن خودش .در حقیقت به هنگام رسیدن مرگ باید کاملا متولد شده باشیم.اگر چه سرنوشت تراژیک اغلب افراد این است که قبل از به دنیا امدن میمیرند.

همه ما در طی فراز و فرود های متفاوتی که در مسیر زندگی تجربه خواهیم کرد بارها و بارها متولد میشویم و بارها و بارها حسی شبیه به مرگ را تجربه خواهیم کرد .در هر حال  زندگی برای هیچ کدام از ما یک مقصد نیست بلکه مسیری ست برای زاییده شدن. 

تجربیات رواندرمانی فردی من در غالب جلسات روانکاوانه و غرق شدن در کتابها و اندیشه های روانکاوانه ، جلسات سوپروایزری و … نقطه عطفی در مسیر زاییده شدنم به حساب می اید و روانکاوی برای من حکم اغوش امنیست که اجازه ی فراتر رفتن و تجربه کردن را درکنار خود خواهد داد.

تخصص ها

نگاه روانکاوانه و روانشناسانه در طی سالهای مختلف فعالیت حرفه ای ام به من کمک کرد در بستر زندگی افراد زیادی با انها همراه شوم ، بسیاری از ناگفته ها را بشنوم و بسیاری از نادیده ها را ببینم .سالهای زیادی به عنوان مسئول روانشناسی کودکان اسیب با بهزیستی مشهد همراهی داشتم و جلسات اموزی و درمانی متعددی برای والدینی که خود مملو از اسیب و نیاز بودند برگزار کردم  تحقیق و بررسی  به جهت فهم اقدامات مناسب درمانی و روشهای موثر درمانی برای کودک اسیب دیده و والد اسیب دیده باعث شد که از اساتید برجسته و صاحب فکر در حیطه رواندرمانی بهره ببرم . برگزاری کارگاه های اموزشی برای والدین و اهمیت شناخت روان فردی و تاثیر روان والد بر کودک ، به تقاضای اموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد نیز یکی دیگر از مسیر کار و رشد یافتگی ام بود.

فعالیت حرفه ای در طی سالهای کرونا و همکاری با اساتید فعال در حوزه ی روان ، مسیر  تحقیق و اموزش را به سمت دیگری هدایت کرد و علاقه من را به رویکرد روابط ابژه و روانکاوی های پس از فروید اضافه کرد در طول کرونا تجربیات اموزشهای گروهی و فردی در بستر انلاین محدودیت های کمکرسانی را کمتر کرد و اجازه دسترسی بیشتری به ارایه خدمات داد.

در اغاز کار رویکر حرفه ای من مبتنی بر رویدکردهای هیجان مدار بود و بعد از ان به سمت رواندرمانی روانکاوانه تغییر مسیر دادم.

  • روان تحلیلی فردی 
  • افسردگی و اضطراب 
  • کمالگرایی و اهمالکاری 
  • نابهنجاری الگوهای ارتباطی 

اطلاعات آموزشی

 
  • کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه ازاد قوچان
  • کارشناسی روانشناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان 

عضویت ها

  • سازمان نظام روانشناسی بالینی به شماره عضویت ۲۴۳۶۰

مهارتهای حرفه ای

گذراندن دوره های اموزشی و حرفهای و همراره در حال مطالعه بودن و کسب دانش برای یک رواندرمانگر تمامی ندارد .رواندرمانگر حرفه ای لازم هیت همراه به درمان فردی خود اهتمام ورزد و کار حرفه ای خود را تحت نظارت سوپروایزر پیش ببرد و همه اینها ابزارهای مراقبتی از درمانجو به حساب میاید.

درمان بر اساس رویکرد روابط ابژه
۸۰%
تشخیص اختلالات بالینی بر مبنای DSM-V نسخه ویرایش شده و PDM
۸۰%
مصاحبه بالینی و انجام آزمونهای روانشناختی مختلف از جمله رورشاخ، MMPI و آزمون هوش وکسلر
۸۰%
مصاحبه روانشناختی، شخصیتی و موقعیتی برای جذب پرسنل و مدیران سازمانهای مختلف
۷۰%

ساعات کاری

شنبه:۱۶ الی ۲۱

دوشنبه:۱۶ الی ۲۱

پنجشنبه:۱۰ الی ۱۴

سایر روزها (آنلاین با هماهنگی با درمانگر):۱۰ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۱

رزرو قرار ملاقات